ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ، دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان سے شائع ہو گیا ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے
اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV


جمعرات، 17 نومبر، 2016

تو آنے والے دن کی ضمانت نہ دے مجھے / بہتر یہی ہے ، وعدہِ فردا پہ ، ٹال دے / محمد سلیم طاہر


سلیم طاہر
توفیق ہو تو کچھ ، مرے کاسے میں ڈال دے
ورنہ ، تری رضا ہے ، ہوا میں اچھال دے
تو آنے والے دن کی ضمانت نہ دے مجھے
بہتر یہی ہے ، وعدہِ فردا پہ ، ٹال دے
میرے جواب سے تو ، اگر مطمئن نہیں
جو پوچھنا ہے پوچھ مجھے  لا سوال دے
جو ، آج ہم کو ، بیٹھنے دیتا نہیں کہیں
کل کیا عجب ہے وہ ہمیں دل سے نکال دے
تیری طرح کا دوسرا کوئی نہیں ، مگر
میری طرح کا بھی کوئی ہے تو مثال دے
اک بار پھر سے لوگ مجھے ، دیکھنے لگیں
اک بار پھر سے کوئی ہنر دے ، کمال دے
میں خود حساب دوں گا ، دل ِ بد گمان کا
پہلے تو میرے گزرے ہوئے ماہ و سال دے

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں