ادبستان اور تخلیقات کے مدیرِاعلیٰ رضاالحق صدیقی کا سفرنامہ، دیکھا تیرا امریکہ،،بک کارنر،شو روم،بالمقابل اقبال لائبریری،بک سٹریٹ جہلم پاکستان سے شائع ہو گیا ہے،جسے bookcornershow room@gmail.comپر میل کر کے حاصل کیا جا سکتا ہے
اردو کے پہلے لائیو ویب ٹی وی ،،ادبستان،،کے فیس بک پیج کو لائیک کر کے ادب کے فروغ میں ہماری مدد کریں۔ادبستان گذشتہ پانچ سال سے نشریات جاری رکھے ہوئے ہے۔https://www.facebook.com/adbistan


ADBISTAN TV


ہفتہ، 12 جولائی، 2014

اک منبعِ شفا ہیں میرے مصطفےٰ کے ہاتھ ۔۔اوصاف شیخ

اوصاف شیخ
روشن ہیں دو جہان میں بدرالدجیٰ کے ہاتھ
پھیلے ہیں کائنات پہ خیرالوریٰ کے ہاتھ
فاراں کی وادیوں میں جہاں بھر کی ہے شفا
اک منبع ء شفا ہیں میرے مصطفےٰ کے ہاتھ
میری سبھی امیدوں کا محور تو آپ ہیں
ہاتھوں میں آپ کے یا نبی ہیں خدا کے ہاتھ
میرا شمار ان کے غلاموں میں ہو گیاّ
دیکھے تو مجھ کو نارِ جہنم لگا کے ہاتھ
مدحت اگر نہ لکھ سکیں میرے حضورکی
جی چاہتا ہے پھینک دوں ایسے کٹا کے ہاتھ
اوصاف کی بھی نعت کو آقا کریں قبول
ہر روز بھیجتا ہوں صدائیں صبا کے ہاتھ

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں